Книжкова виставка

Аналізуючи ситуацію в Україні на теперішній час, можна побачити загрозливі тенденції занепаду родинного та сімейного життя, збільшення кількості розлучень, поширення серед молоді перебування у «цивільному шлюбі», небажання молодих сімей створювати повноцінні сім’ї. Це в свою чергу порушує проблеми пов’язані з відповідальним батьківством.

Чоловік – як чоловік і батько – у сім'ї та суспільстві займає особливе місце і виконує незамінну роль у фізичному, соціальному і духовному плані. Але справа ускладнюється тим, що в нинішньому світі побутує безліч самих різних уявлень про те, яким бути чоловікові, як йому виглядати і що робити. Саме час говорити про кризу ролі чоловіка як в суспільстві в цілому, так і в сім'ї зокрема, який привів до змішання понять про те, як має поводитися чоловік. Це підтверджує цілий ряд симптомів: зростання сексуальних злочинів, гомосексуалізм, розлучення, чоловічий шовінізм і крайній фемінізм, жінки в традиційно чоловічих ролях і т.д. 

(on-line ресурси для вивчення німецької мови)

Інформаційний список

nim 
                                                                                                                        Wer fremde Sprache nicht kennt, weiss nichts von seiner       
                                                  eigenen. J. W. Goethe 
                                                                                                       Той, кому чужі іноземні мови - нічого не розуміє  
                                                       у власній мові. Й.В.Гете

Народознавче свято-реставрація

ВЕДУЧІ (разом). 
             Добрий день Вам, любі друзі. Раді Вас вітати, щастя та добра Вам щиро побажати.
 
ВЕДУЧА 1.           
                     Чого не їли предки наші, 
                     Вдягали що, ходили в чім,
                     Над чим сміялись, сумували,
                     В чім в гості к куму приїжджали?
 
                     Отож заглянемо і ми,
                     Як предки нашії жили.

Дискусія.

Програма:

1.  Вступне слово ведучого.

2. Оголошення теми, умов дискусії:  виступ учасників  не  більше  як  20 хвилин, запрошення до обговорення питань інших присутніх. Бажано, щоб ведуча передала слово спікеру – спеціально запрошеній для проведення дискусії людині, яка є фахівцем-педагогом, або психологом і здатна спрямувати русло дискусії у  напрямку пошуку шляхів підвищення ролі книги і читання як джерела знань і одного з найвагоміших важелів розвитку людини.

3.  Підведення підсумків. Короткий аналіз висловлювань учасників дискусії.

Бібліографічна гра-пошук /уч. 5-7 кл./
 
Підготовча робота: 
приготувати кольорові зірочки чи кружечки (зелені та сині), 
два комплекти книг (по 10-15 прим. кожен), 
завдання на картках і в конвертах.

На  вході  до  бібліотеки  (читального залу)  бібліотекар  пропонує кожному зі скриньки витягти кольорову зірочку (це буде або зелена, або синя). Так присутні поділяються на дві (можна більше) команд. Кожна команда отримує конверт із завданням і готує відповіді.

Літературний урок для учнів 7-9 кл.
 
Підготовча робота:
організація виставки однієї книги Шона Кові “Сім звичок високоефективних підлітків” 
 
Бібліотекар. 

Юні друзі, доброго дня! Раді вітати вас у бібліотеці, де тисячі книжок на ваш вибір і ваші уподобання. Але сьогодні хочеться  звернути  увагу лише на одну книгу. Ось вона представлена на виставці однієї книги. Це книга американського письменника Шона Кові “Сім звичок високоефективних підлітків”